6QGlGGfd
شهریور, 1401 مقالات
به مواردی که در ادامه عنوان می کنیم، توجه داشته باشید. مهمترین مزایای ایمپلنت های دندانی که آن را تبدیل به بهترین روش کاشت دندان کرده است موارد زیر هستند:

 

مزایای ایمپلنت

1.مزایای روزمره

هنگامی که ایمپلنت های دندانی در جای خود قرار گرفتند، می توان مانند دندان های معمولی از آنها مراقبت کرد. بیماران می‌توانند به مسواک زدن و نخ دندان کشیدن معمول در خانه ادامه دهند.

در مقایسه با دندان های طبیعی، ایمپلنت های دندانی دندانپزشکی آلا عملاً از نظر ظاهر و احساس قابل تشخیص نیستند. افراد دیگر حتی متوجه تفاوت بین دندان های واقعی و مصنوعی شما نمی شوند.

شما می توانید تمام غذاهای مورد علاقه خود را بخورید؛ زیرا این ایمپلنت ها نیروی گاز گرفتن و قدرت جویدن قوی تری ایجاد می کنند. شما می توانید به راحتی آن استیک و کباب را به راحتی بخورید و مطمئن باشید که پروتز شما محکم در جای خود باقی می ماند.

2.فواید سلامتی

فواید کلی ایمپلنت دندان برای سلامتی در کاهش پوکی استخوان، بیماری های قلبی عروقی و دیابت مشهود است؛ سه مورد از رایج ترین مشکلاتی که افراد در صورت از دست دادن دندان ممکن است با آن مواجه شوند.

3.مزایای بلند مدت

هنگامی که توسط یک دندانپزشک قابل اعتماد و متخصص ایمپلنت دردنانپزشکی آلا  قرار می گیرد، با احتمال 98٪ درصد، کاشت ایمپلنت با موفقیت انجام خواهد شد.
تا زمانی که معاینات منظمی دارید و یک روال بهداشت دهان و دندان قوی در خانه دارید، به احتمال بسیار زیاد ایمپلنت های دندانی شما تا پایان عمر به خوبی به شما خدمت خواهند کرد. حتی پس از 10 سال، ایمپلنت‌های دندانی نرخ موفقیت 90 تا 95 درصد را حفظ می‌کنند. شواهدنشان می‌دهند که این پروتزهای دائمی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای دهه‌ها ثابت بمانند.

با انتخاب ایمپلنت دندان در هزینه ها نیز صرفه جویی می شود؛ زیرا مانند زمانی دندان مصنوعی یا بریج، نیازی به تنظیمات و تعویض مکرر ندارید. همچنین نیازی به نگرانی در مورد خرید محصولات تمیز کننده تخصصی نخواهید داشت؛ زیرا تنها چیزی که نیاز دارید یک مسواک نرم، خمیر دندان، نخ دندان و دهانشویه است تا ایمپلنت های خود را تمیز نگه دارید. همچنین نیازی به خرید چسب دندان نیست؛ زیرا ایمپلنت های شما به استخوان فک شما چسبانده شده است.